< Zpět

Welcome to the Maxwell International Client Zone.

Our goal is to transform your business.
We are passionate about helping companies to achieve their vision and goals in order to build cutting edge competence

< Zpět

This page provides internal tools and support for employees of Maxwell International.

Your username and password is required
to access these resources.

Retail

 

Sektor maloobchodu představuje jednu pětinu všech nefinančních obchodních společností v EU, vytváří 7,4% přidané hodnoty EU a zaměstnává 17,5 milionů zaměstnanců pracujících ve více než 3,6 milionech maloobchodních společností.

Image

Odvětví retailu se rychle mění s rozvojem e-commerce a multichannel retailingu (vícesměrného maloobchodního prodeje) a má potenciál lépe fungovat.
 
Maloobchod také usiluje o budování loajality zákazníků a opakování nákupního chování.
 

Maloobchodní trendy a predikce

 

    • Personalizace která umožňuje nakupujícím zákazníkům vytvářet produkty a upravovat je do posledního detailu. 75% spotřebitelů bude s největší pravděpodobností nakupovat od maloobchodníků, kteří přizpůsobí zákaznickou cestu svým klientům.
    • CSpotřebitelé neustále hovoří o značkách na sociálních platformách, doporučují produkty, žádají, kde si něco koupit, nebo podat stížnost. Kromě toho 80% spotřebitelů říká, že jejich nákupy jsou přinejmenším poněkud ovlivněny obsahem generovaným uživateli. Maloobchodníci budou potřebovat své sociální mediální hry a používat sociální sítě a aplikace k vyprávění příběhů a angažování se s fanoušky v reálném čase.
    • Big data (velká data) budou řídit maloobchodní rozhodnutí – analytika maloobchodních dat může společnostem pomoci udržet náskok před trendy nakupujících tím, že uplatní zákaznické analýzy v maloobchodních prodejnách, aby odhalily, interpretovaly a jednaly o smysluplných informacích, včetně vzorců v obchodech a online shopech. Analýzy zákazníků v maloobchodě vám mohou pomoci zlepšit zkušenosti zákazníků a loajalitu tím, že přesně zjistíte, kteří kupující nakupují, které produkty – a personalizujete svůj marketing na základě údajů nakupujících.

Image

  • Rozšířená realita (AR) se stává všudypřítomným rysem každodenního života. Pokémon GO otevřel milionům uživatelů možnosti AR. Spotřebitelé se v následujících letech budou více setkávat s možnostmi rozšířené reality (AR), když budou nakupovat. Rozšířená realita (AR) dělá seriózní pokroky v oblastech, kde nakupující rádi zkoušejí produkty, než se k nim zaváží. Schopnost interakce s digitálním světem odstraňuje veškerá omezení a umožňuje nakupujícím získat hmatatelnější vnímání objektu, s nímž komunikují. Další klíčovou složkou rozšířené reality AR je zavedení digitální reprezentace objektů do fyzického světa. Když jsou digitální objekty kombinovány s fyzickým světem, pak naše schopnost vnímání bude nejen posílena, ale bude také ovlivněna touto rozšířenou realitou.
  • 3 P – (People, Planet, Profit) – Lidé, Planeta a Zisk Udržitelnost v maloobchodě má pro spotřebitele stále větší význam. 93% celosvětových spotřebitelů očekává, že se více značek, které používají, zaváže k podpoře v sociálních a environmentálních otázkách. Spotřebitelé mají sklon se dívat příznivěji na produkty a společnosti s pevným základy CSR, které lépe odpovídají jejich hodnotám.
  • Inspirativní vývoj kamenných prodejen Na zákaznické zkušenosti záleží. Kamenné prodejny v maloobchodu zdaleka nejsou mrtvé, ale maloobchodníci musí riskovat a být kreativní, aby spotřebitelé měli dobré důvody, proč nenakupovat vše online. Kamenné prodejny nabudou nového významu. Tradiční formáty obchodů budou pravděpodobně na ústupu, ale inovativní obchody – ty, které nabízejí skvělé nákupní zážitky – budou i nadále narůstat.

 

Image

Naše služby v oblasti retailu:

 

  • Retailové poradenství
  • Analýza vaší aktuální nabídky služeb
  • MI Stop the Traffic ® – Metodologie Maxwell International ke zvyšování průměrného nákupu na prodejní košík
  • Příležitosti ke zvýšení prodeje
  • Zákaznické zkušenosti a angažovanost
  • Zákaznicky řízený category management
  • Modernizace technologií
  • Definování strategií vítězných značek
  • Budování loajality prostřednictvím skvělých zákaznických zkušeností
  • Management řízení maloobchodního prodeje
  • Management řízení maloobchodních operací
  • Management správy maloobchodních prodejen
  • Specializované vzdělávací a školící programy pro maloobchod
  • Management Řízení mezd a rozpočtování
  • Visual Imaging a Merchandising
  • Nábor, výběr a přijímání zaměstnanců
  • Personální outsourcing
  • Měření a průzkumy
  • Školení pracovníků

 

Maxwell International vám pomáhá maximalizovat ziskovost, zlepšit zákaznické zkušenosti, kontrolovat zásoby a další náklady, vytvořit působivé funkční prostory a obecně být o krok napřed.
 
Pokud hledáte poradenskou firmu s integritou, nadšením a talentem pro dosažení výsledků v oblasti retailu, pak jste na správném místě.
 

Společně vytváříme trvalé změny a výsledky. Jak vám můžeme pomoci

 
Kontaktujte nás a řekněte nám, jak vám můžeme pomoci. Naši odborníci se vám budou rádi věnovat.

Image


Zůstaňme v kontaktu

Maxwell International s.r.o.
Jablonského 640/2, 170 00
Praha 7 – Holešovice
Česká Republika

Následuj nás